CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 19, 2010

kesan lagenda budak setan!!


ak saje nak cakap jugakkk

to my belove fren mctowl , dilah, mc ah...!!! terbaiklah ini malam!!
hahahahahaahhha!

jgn marah aku tao..
aku tao sek mu sayang kt aku..tu yg sek mu usaha jgak cari kt aku lagu tuh...
ak baru pas tengok movie legenda budak setan...huhuh..then terjatuh cinta kat duo lagu ni!

lagu2 yg buat aku berkenan = getar hati + bila cinta
tapi...disebabkan usm terhebat ni kan...susah sangat nk download...huuh..(sorry da janji xbleh nak menyumpah lam blog!hee)

pastu, aku mintak ratu main angin..mc towl cari lagu tuh..takut gk aku dye xnak layan permintaan merapu aku ni..hehe
tapi,,
dye usaha jgok!! yeaayy!!! syg mu byk la!!
pastu,, sorang lg makcik kecik kite dilah...mencelah..wow!! sume syg aku!! yeaayy!!
sebabnye..diorang xnak ak kekoh ais batu!! hahah. risao sangat kot aku buat keje sopan tuh..hee
after that,, makcik comey kito..mc ah..pon tanye aku..offer dgn bayaran rm3 lg!!hehe..

lastly..dapat jugak!!! lagi sekali ak menjerit..yeayyyyy!!!!
mc towl cari lagi untuk aku..hehe..dilah pon..mc ah ponn!!
sume jd tukang penyibuk cari lagu utk aku.. ( mengadanya esya!)

so far.. i really miss them..jauh di mata tetapi dekat di hati..hee
they re so sweet..
i know that im not alone..hehehe

love u all!!
p/s- hasilnya..sila dengar lagu di blog saya..sweet kan??hehe





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...